‘Dat een leerling lastig is, betekent niet dat hij dom is’
Ze zijn er: de jongeren die na een moeilijke schoolloopbaan hun talenten volledig waarmaken, dankzij hun eigen doorzettingsvermogen en de steun van een of meer belangrijke mentoren. In deel 1: het verhaal van Sümer Şen.
Andere publicaties
Méér dan een nieuwe collega
Hoe maak je van deelname aan een selectieproces een waardevolle leerervaring voor ieder commissielid en de commissie als geheel?
Anders kijken naar strategische planvorming
Elk jaar zien in het onderwijs honderden strategiedocumenten het licht…
Kleine vaardigheden, grote gevolgen
Als het samenspel rond complexe vraagstukken niet goed verloopt, komt dat vaak gewoon doordat we niet goed luisteren, waarnemen en vragen stellen. Dat is met simpele handgrepen te verbeteren. Door alert te zijn op je eigen kleine vaardigheden en zet je de toon voor een andere (bestuurs)cultuur.
Nieuwsbrief
Ontvang onze nieuwsbrief om altijd op de hoogte blijven van de
laatste ontwikkelingen binnen Bureau de Bedoeling
"*" geeft vereiste velden aan