Er is in vijftien jaar veel veranderd in het bestuur van het onderwijs. Maar is anders ook altijd beter? Niet vanzelf. Er lijkt iets te missen wat juist in deze tijd vol complexiteit hard nodig is, schrijft Harm Klifman. “Een eigenschap die aan alle andere competenties voorafgaat en er tegelijkertijd de begrenzing van vormt, en die geldt voor zowel het bestuur als het interne toezicht: wijsheid.”
Andere publicaties
Méér dan een nieuwe collega
Hoe maak je van deelname aan een selectieproces een waardevolle leerervaring voor ieder commissielid en de commissie als geheel?
Anders kijken naar strategische planvorming
Elk jaar zien in het onderwijs honderden strategiedocumenten het licht…
Interview Sumer Sen
Ze zijn er: de jongeren die na een moeilijke schoolloopbaan hun talenten volledig waarmaken, dankzij hun eigen…
Nieuwsbrief
Ontvang onze nieuwsbrief om altijd op de hoogte blijven van de
laatste ontwikkelingen binnen Bureau de Bedoeling
"*" geeft vereiste velden aan