Blowing in the wind

Terug

Leuk hoor, zo’n storm in je hoofd, maar hoe vang je de wind? Sinds 16 juli weten we dat het antwoord luidt: in een brandkey-sessie met Alida van Kempen en Emiel Nawijn van Bikkelhart. In een paar uur kregen we zicht op – ahem – onze benefits, values, reasons to believe en onze discriminator. Oftewel onze brand essence. Binnenkort leggen we vandaaruit de basis voor onze website. Wat ons betreft wordt ook dat vooral een ontmoetingsplaats voor mensen met het hart op de goede plek. Mensen die samen met ons gaan uitzoeken wat nou eigenlijk De Bedoeling is. En dit, wat je nu aan het lezen bent? Dat is pas het begin!

 

Laten we kennismaken!

Speelt in jouw organisatie een lastig vraagstuk? Zoek je een tijdelijke of vaste baan in het publieke domein? Of ben je nieuwsgierig naar wie we zijn en wat we doen? Maak nu een afspraak voor een persoonlijk gesprek en laten we onderzoeken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Nieuws & artikelen

De bedoeling van Kim
De bedoeling van Kim

De reden dat ik een aantal jaar geleden de overstap naar het onderwijs heb gemaakt, is omdat ik verschil wilde maken. Verschil voor wat mij betreft de mooiste doelgroep die er is, de kinderen. De afgelopen jaren heb ik dan ook gestreefd om elke dag het onderwijs een beetje beter te maken. Ik doe dat nu met eenzelfde liefde vanuit Bureau de Bedoeling.

Lees meer
Kleine vaardigheden, grote gevolgen
Kleine vaardigheden, grote gevolgen

Voor iedereen aan de Haagse overlegtafel en daarbuiten, nog een keer dit artikel over vaardigheden voor een goed samenspel, dat we eerder schreven.

Lees meer
Nederland van Nu: AI
Nederland van Nu: AI

Hoe gaat AI de toekomst van ons onderwijs vormgeven? ‘Spoken word’ over een uitdagende reis naar het Nederland van 2047.

Lees meer
De bedoeling van Gerald
De bedoeling van Gerald

Ouders vertrouwen ons hun dierbaarste bezit toe. Ons onderwijs kan zo veel moois tot stand brengen, daaraan bijdragen is al ruim 30 jaar de kern van mijn werk…

Lees meer