Blowing in the wind

Terug

Leuk hoor, zo’n storm in je hoofd, maar hoe vang je de wind? Sinds 16 juli weten we dat het antwoord luidt: in een brandkey-sessie met Alida van Kempen en Emiel Nawijn van Bikkelhart. In een paar uur kregen we zicht op – ahem – onze benefits, values, reasons to believe en onze discriminator. Oftewel onze brand essence. Binnenkort leggen we vandaaruit de basis voor onze website. Wat ons betreft wordt ook dat vooral een ontmoetingsplaats voor mensen met het hart op de goede plek. Mensen die samen met ons gaan uitzoeken wat nou eigenlijk De Bedoeling is. En dit, wat je nu aan het lezen bent? Dat is pas het begin!

 

Laten we kennismaken!

Speelt in jouw organisatie een lastig vraagstuk? Zoek je een tijdelijke of vaste baan in het publieke domein? Of ben je nieuwsgierig naar wie we zijn en wat we doen? Maak nu een afspraak voor een persoonlijk gesprek en laten we onderzoeken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Nieuws & artikelen

Bestel ‘Hoe is het met jou?’ met korting
Bestel ‘Hoe is het met jou?’ met korting

Het boek ‘Hoe is het met jou? Lessen uit een pedagogisch ecosysteem’ van Astrid Ottenheym en Robbin Haaijer is nu met een aantrekkelijke korting te koop.

Lees meer
Een zuiver samenspel
Een zuiver samenspel

Waardoor verloopt het samenspel van toezichthouders en bestuurders vaak zo stroef? Harm Klifman en Robbin Haaijer onderzoeken wat er aan de hand is.

Lees meer
Andere waarden, morele opvattingen
Andere waarden, morele opvattingen

Hebben we het lef om te variëren op de heersende waarden van onze tijd?

Lees meer
Méér dan een collega
Méér dan een collega

Een goed selectieproces kan meer opleveren dan alleen een pssende kandidaat voor de vacature.

Lees meer

Nieuwsbrief

Ontvang onze nieuwsbrief om altijd op de hoogte blijven van de
laatste ontwikkelingen binnen Bureau de Bedoeling

"*" geeft vereiste velden aan